iç ses




























bir tokatta bir sinek...
bütün o çaba, verdiğin bir nefes
önceden alınmış
geç kalınmış oyy geç kalınmış

herkes kuru. rahatla artık

neden diye sorma
kuru çünkü herkes
sıçratma!!

anlatmak istediğim o kadar çok şey var ki

 "ben" saçmalığı yüzünden kırdığım biriken zamanlar, parçalanmış kursağımda
kum toprak ama zerreden başlayarak
anlaşılma kaygısı olmadan anlatmak
şişman ya da çirkin değilim 
sadece başkalarının kıyafetlerini giyiyorum
ve bütün olmamışlığımla seni seviyorum kadın
kadın seni seviyor bu dünya 
ağlayacak oluyor zavallı bir körebe
körlüğüyle ebeliğiyle ağlamaklı bakışları anlamsız yetiştirdim sana 
göbeğinde beni taşıyan ana
utanmadan göbeğimi yetiştirdim sana
kahroluyor kahroluyor kahroluyorum
uyuyor uyanıyor uluyor ufalanıyorum
ufak da ulu da uyuyor ayağıma 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder