neverimabime: bir şey denemesi

şarap içip petrol sıçan bir türün son temsilcisi bir yerde tespit edildi. bilim adamları bu türün soyunun çoktan tükendiğini zannettiklerini, bu duruma gülseler mi ağlasalar mı bilemediklerini açıkladılar. neverimabime olarak adlandırılan bu türün yaşayan ve bir de yaşadığı tespit edilen temsilcisi yaşadıklarını şöyle anlattı:
    valla uzun zaman bende bir farklılık var diyordum kendi kendime. Sanki bir tek ben kalmışım dünyada gibi yalnız hissediyordum kendimi. Yanlış giden bir şeyler olduğu hissi hep vardı içimde..
   bu gibi şeylerden kime bahsetsem aynı türküyü söylediler.. yaylı çaldılar telli çaldılar hele hele üflemeli çaldılar ama hep aynı türküyü çaldılar.. işte bu noktada daha bir inanmaya başladım herkesin robot olduğuna.. hareketleri arasındaki geçişler 90'ların efektlerinden beterdi. Terminatör 1'deki Arnold gibi robot olsun canımı yesin bak o ayrı..
    neyse efendim bu robotluğu organikleştirmek maksadıynan şaraba başladım ve baktım bokum petrol mavisi sonra baktım petrol sıçıyorum zaten.. dedim bunu satayım.. ekmeğimi bokumdan çıkarmaya başladım. çok içiyorsun diyenlere de iş icabı içtiğimi anlattım. artık beni çok içerken görenler de işimi ciddiye aldığımın farkında.. ara sıra çok çalışıyorsun yorma kendini bu kadar diyenler oluyor tabi ama  "vurun kahbeye" fırsatçılığıyla üzerine üşüşen yamyam vampirler oldu sana vegan melekler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder